Wyszukiwarkabestseller

FAQproduct

Najczęściej Zadawane Pytanie - FAQ sklepu www.Flowers-pl.pl

1.                              Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Tak, zamówienie towaru zostanie zrealizowane po dokonaniu rejestracji i wypełnieniu odpowiedniego formularza.

2.                              Co zrobić w sytuacji gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu?

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia wraz z danymi rachunku bankowego na jaki należy dokonać płatności znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu.

3.                              Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne należy kliknąć w link „Przypomnienie hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego.

4.                              Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

W przypadku złamania zasad Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Infolinią Sklepu Internetowego.

5.                              Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej w prawym, górnym rogu sklepu oraz wpisać nazwę poszukiwanej rzeczy bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.

6.                              W jaki sposób mogę uiścić należność za zamówiony towar?

Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić za pomocą: przelewu bankowego, przelewu elektronicznego (tzw. e-przelewu) bądź w formie gotówki do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem).

7.                              Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu realizacji zamówienia, po zalogowaniu się do Sklepu należy wybrać zakładkę „Historia Zamówień.” Informacje o statusie zamówienia zostaną przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji.

8.                              Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?

Do przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia)

9.                              Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Wydanie faktury VAT jest możliwe, pod warunkiem zaznaczenia odpowiedniej opcji w trakcie składania zamówienia oraz prawidłowo uzupełnieniowych danych wymaganych do wystawienia dokumentu.

10.                         Jaki jest sposób i koszt dostawy?

Koszt dostawy towaru przy wyborze opcji przedpłata wynosi 18 złotych, natomiast przy wyborze opcji za pobraniem (płatne do rąk kuriera przy dostawie) koszt dostawy wynosi 25 złotych. Opłata za przesyłkę, w zależności od wybranej opcji jest stała bez względu na ilość zamówionych sztuk oraz wymiary paczki. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę, a koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Infolinią Sklepu Internetowego). Przy zamówieniu towaru wartości 150zł lub większe sklep flowers-pl.pl premiuje takie zamówienie darmową dostawą.

11.                         Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

W przypadku płatności klasycznym przelewem lub e-przelewem, wysyłka towaru zostanie zrealizowana w ciągu 72 godzin od zaksięgowania wpłaty Klienta. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia w soboty, niedziele i święta wysyłka towaru nastąpi pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Paczki z Roślinami wysyłamy od poniedziałku do czwartku.

12.                         Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o indywidualny kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego.

13.                         Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i adresu pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona. W przypadku dalszej nieobecności Klienta przesyłka zostanie przekazana do oddziału firmy GLS Poland., w związku z czym przesyłkę należy odebrać osobiście. Więcej informacji na temat statusu przesyłki można uzyskać na stronie www.gls.pl

14.                         Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie pracowników Infolinii Sklepu Internetowego. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.

15.                         Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu wiąże się z pewnymi utrudnieniami, jednakże istnieje możliwość jej realizacji. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską GLS Poland poprzez stronę www.gls.pl oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy dokładnie wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać na adres firmowy Sklepu Internetowego razem z reklamowanym towarem.

16.                         Jak najlepiej dobrać odpowiedni gatunek rośliny ?

Jesteśmy do państwa dyspozycji zalecamy kontakt email z wszystkimi informacjami które pomogą nam dobrać gatunku roślin dla państwa ogrodu lub sadu.

17.                         W jakich godzinach mogę kontaktować się z Infolinią Sklepu Internetowgo?

Pracownicy Infolinii są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 09.00 – 16.00.

18.                         Informacje dotyczące wymiany i zwrotu towaru dostępne są w zakładce wymiana/zwrot

19.                         Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Informacje dotyczące zwrotu towaru dostępne są w zakładce zwroty

20.                         Jak zgłosić reklamację zakupionego towaru?

Informacje dotyczące procedury zgłoszenia reklamacji dostępne są w zakładce reklamacje lub bezpośrednio na adres email sklep@flowers-pl.pl

 






Flowers Polska © 2014
created by mobime studio