Rególamin sklepu internetowego www.Flowers-pl.pl
ZAMÓWIENIA:
- Zamówienia przyjmowane są poprzez naszą stronę internetową flowers-pl.pl lub telefonicznie pod nr tel 730-72-72-72
- Podczas pierwszego zamówienia towarów należy się zarejestrować w naszym sklepie.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza zamówienia.
- Na adres email, podany w zamówieniu, przyjdzie wiadomość ze specyfikacją zamówienia oraz prośbą o jego potwierdzenie. Niepotwierdzone, w ciągu 7 dni, zamówienie zostaje anulowane.
- Wysyłka zamówionego towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w momencie wpłynięcia na konto firmowe kwoty zamówienia. W opisie transakcji prosimy podać Nr zamówienia. - Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT, bądź paragon fiskalny, w zależności od preferencji klienta, które należy zgłosić przy składaniu zamówienia .
- Dostawy realizowane są za pośrednictwem kuriera Gls Poland. Cena przesyłki widoczna jest w trakcie składania zamówienia.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Obowiązującą w sklepie formą płatności jest przelew bankowy lub usługa "za pobraniem". Pieniądze należy wpłacać na konto firmy:
- Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
- Konsument traci prawo odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art.38 ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.
Flowers Polska
ul. Polna 63
63-400 Wysocko Wielkie
Nr konta ALIOR BANK 14249000050000453066969503 - Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania lub wycofywanie towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian.
- Zakończenie procedury realizacji zamówienia następuje w chwili odbioru paczki przez pracownika firmy spedycyjnej gls z siedziby firmy Flowers Polska
- Każdy kupujący posiada prawo do reklamacji lub zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy na podstawie paragonu lub f-vat w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki
- W przypadku uszkodzonej przesyłki należy natychmiast przy odbiorze (w obecności kuriera spisać protokół szkody ) aby rozpocząć procedurę reklamacyjną. W przypadku zaginionych przesyłek rejestrowanych firma nasza pomaga w procedurze reklamacyjnej.
- W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsomentu, a także inne powszechnie obowiązujące prawa.Regulamin sklepu internetowego flowers-pl.pl