Reklamacje
Zwroty towaru w przypadku odstąpienia od umowy na podstawie ustawy o prawach konsumenta przyjmujemy w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym pakowaniu, nie nosi śladów używania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim dowód zakupu ( paragon lub f-vat ) z adnotacją o zwrocie towaru.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu.
Pieniądze zwracamy tylko przelewem na wskazany nr rachunku bankowego.
Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres
Flowers Polska
ul. Polna 63
63-400 Wysocko Wielkie
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny
Tel 730 72 72 72 lub mailem: sklep@flowers-pl.pl
Do zwróconego towaru należy dołączyć dowód zakupu i adnotację powodu zwrotu towaru.
Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.